Onlinespil der skaber opmærksomhed og engagement
KathArt Interactive designer og koder onlinespil, som skaber opmærksomhed og engagerer brugerne. Vi har leveret onlinespil til Danmark Radio, Forsvaret, Universal Pictures, Dansk Retursystem, Skolemælk og mange flere.
Vi benytter open source gameengines og åbne webstandarder, der sikrer at spillene kan køre i brugernes browser uden behov for ekstra plugins.
De Blob
– onlineversion af konsoludgaven af det populære spil – Se case
Dåserydderen
Spil og interaktive infographics til Dansk Retursystem – Se case
Dash’n crash
Lavet for DR – Se case
Antboy
Antboy spillet til Høst & Søn forlaget (i forbindelse med udgivelse af Antboy bog)
Camp Dannebrog
Camp Dannebrog for Forsvaret – et spil for børn af tidl. udsendte. Løst i samarbejde med psykologer fra forsvaret.
Fodboldfjolset
Newsgame: Da en tilskuer hoppede ind på foldboldbanen og skændtes med dommeren, lavede vi lynhurtigt et spil om det. Stort pressehit.
SteveNote Expo
Newsgame: Hvert år iførte Apples karismatiske (og nu afdøde) CEO Steve Jobs sig sin sorte rullekravesweater…