Onlinespil der skaber opmærksomhed og engagement

KathArt Interactive designer og koder onlinespil, som skaber opmærksomhed og engagerer brugerne. Vi har leveret onlinespil til Danmark Radio, Forsvaret, Universal Pictures, Dansk Retursystem, Skolemælk og mange flere.

Vi benytter open source gameengines og åbne webstandarder, der sikrer at spillene kan køre i brugernes browser uden behov for ekstra plugins.

De Blob

– onlineversion af konsoludgaven af det populære spil – Se case

Dåserydderen

Spil og interaktive infographics til Dansk Retursystem – Se case

CO2 svin

Lavet for DR – Se case

De Sorte Spejdere

DR – Se case

Dash’n crash

Lavet for DR – Se case

Antboy

Antboy spillet til Høst & Søn forlaget (i forbindelse med udgivelse af Antboy bog)

Camp Dannebrog

Camp Dannebrog for Forsvaret – et spil for børn af tidl. udsendte. Løst i samarbejde med psykologer fra forsvaret.

Nine

For Focus Features lavede vi et online backstory univers til filmen Nine af Tim Burton

Se case

Fodboldfjolset

Newsgame: Da en tilskuer hoppede ind på foldboldbanen og skændtes med dommeren, lavede vi lynhurtigt et spil om det. Stort pressehit.

Se case

SteveNote Expo

Newsgame: Hvert år iførte Apples karismatiske (og nu afdøde) CEO Steve Jobs sig sin sorte rullekravesweater…

Se case