Visualisér dine data
Brug datavisualisering til at få din historie i pressen, gør dit indhold relevant og få tilbagevendende trafik til dit website.
Din virksomhed eller organisation råder sandsynligvis allerede over viden, som kan visualiseres på en måde som understøtter de historier du gerne vil fortælle. Det kan bruges til at fange pressens opmærksomhed og til at lede trafik til dit website. KathArt Interactive udtænker, designer og programmerer effektfulde datavisualiseringer.
Herunder er en række eksempler på vores arbejde:
Madometer – Coop
Har du hørt i medierne at Nordjylderne spiser flest hotdogs? At Københavnerne spiser mest sushi? eller at Skyr er det nye sort? – så kender du allerede MadOmeteret. Løsningen præsenterer visuelt danskernes madvaner og er hyppigt citeret i pressen. KathArt har designet og udvikling løsningen, som trækker på data fra Coops omfattende statistikbank.
Statistik over København som turistby
KathArt har hjulpet Wonderful Copenhagen med at præsentere resultaterne af en omfattende undersøgelse af København som turistby. Det sker via interactive visualiseringer. Den bagvedliggende data kan nemt opdateres af Wonderful Copenhagen.
FDM beregnere
Hvilke bilmærker og modeller er det bedste brugtkøb?
FDM har tal på det hele. KathArt har designet og programmeret web-apps som gør det nemt at finde den rigtige bil, samt at se om det bedst kan betale sig at købe eller lease din næste bil.
Tourismstat.gl – Grønlands Statistik + Visit Greenland
Redskab der gør rejsebureauer i stand til hurtigt at vurdere potentialet i at arbejde med Grønland som destination.
Realkreditforeningens boligstatistik
Visualisering af prisudviklingen på det danske boligmarked. Brugere kan selv gå på opdagelse i tallene.